Ta form.

 
 
Det börjar ta sig även i vårt badrum, Pärlans och mitt...utvecklingen nu bör fortskrida med lite fart så flytten blir i god tid innan de nya ägarna kommer in i vårt hus. Valen vi hittills gjort har varit lyckade. Hoppas det fortlöper så:-)
 
När jag kom hem från jobb idag var både min hippieblomma o Patrik helt förundrade över ett helt galet regnoväder. Jag såg regn och hörde åska från jobbet men upplevde ju inte det så som de här hemma. En av gatorna här var som en sjö....! Förvisso bra med upprensning i luften, även om värmen gör mig glad! Jag vet andra som far illa så liiiite svalare kan va bra!
 
Till maten ilväll gott vin. 
Så himla mysigt, att bara få njuta. 
Känna att japp, jag är ledig illväll och faktiskt imorgon....så yes! 
Imorgon ska jag INTE stiga upp 05.30. 
Det ser jag fram emot!!!
 
Hoppas er kväll är bra!
 
kram Joey

Kommentera här: