Egenterapi.

 
 
Det tar sig!
Tjejernas badrum är färdigt förutom vitvarorna (som typ är liiiiiite viktiga). Känns gott!
Vårt badrum på god väg oxå.
Efter arbetet samlades vi vid huset och diskuterade marksten och fasadfärg.
Ska be målaren och måla ett par prover så vi ser på lite större yta för slutgiltigt beslut. Vi är som tur är, överens alla 4:-). Trädgårdstankar och planer....det blir nog bra det med!
 
Efter matinköp och mat städade jag bottenvåningen. Helt genomsvettig efteråt. Fortfarande 24 grader ute, magiskt ju!
Satt ute länge igår kväll, till 22 säkert, och fortfarande 19 grader. Oj, vad jag älskar detta väder! Jag svettas verkligen mycket hellre än jag fryser!!!!!
 
Just nu är vår trädgård gudomligt skön. Stilla och go. Grön och skön. Det behöver jag ibland. Finna lugnet efter hektiska dagar. Hektiska men roliga! Bara lite för hektiska för att vara helt tillfreds. Men, men. Det kommer andra dagar!
Ska ge järnet ett par dagar till innan TRE-DAGARSLEDIGHET.....längtar!
 
Nu ska jag inte göra mycket mer nytta för dagen. Hemmet är rent, förutom kvarglömd disk från min unge....men den får hon bråka med sen. Jag ska bli bättre på att lämna kvar andras skit och låta de städa upp sin egen. Egenterapi helt enkelt!
 
Kram o gokväll💕

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Så roligt att få följa erat projekt!
Elisabeth

Kommentera här: