Nymotivation o stekt fisk.

 
Jag har känt att jag varit en ganska splittrad huvudhandledare sista perioden, som borde gjort bättre ifrån mig egentligen.
Blev glatt överraskad av utvärderingarna idag...tack:-)
Faktum (eller känslan?!) kvarstår dock, och det är att jag kunde gjort mer. Bättre.
Men tillräckligt bra, jo, det var jag nog ändå....
 
En paus just nu och några veckor framåt.
Det behövs för att ladda med nya tankar, nya idéer, uppsatsskrivande, möten, förbättringstankar, TILDA och lite annat.
Avbrott i det vanliga för att vidga vyerna litegrann. För att bli nymotiverad, helt enkelt.
Omväxlande arbete, det har jag, och jag älskar det!!! Jag tackar min lyckliga stjärna för det.
Att jag fick, och tog, chansen.
 
Efter stekt fisk o äggsås sitter vi och slappar, min unge och jag.
Till How I met you're mother.
Prat om skola, vänner, plugg, gymnasieval...
Gillar det verkligen.
Att få en liten del av tankar och tyckande.
Spännande utveckling!
 
Min dag idag är rätt bra.
Men jag längtar just nu....!!!!!
 
puss❤️

Kommentera här: