Härligt!

 
Utomordentligt härlig dag som hederlig sköterska på jobbet, otroligt kul! Kul att få organisera, prioritera, vara aktiv mitt i omvårdnaden....det är kul utan att handleda också - att få träna på min egen förmåga liksom.
 
Och nu är det freeeeedag:-)
 
Pärlan och jag har valt sista kakel och klinkers till huset och det är riktigt kul, blir så verkligt när vi väljer hur det ska bli. Känns fantastiskt, och det kommer att bli riktigt bra! Tjoho!
 
Känns bättre efter pimpningsdamens framfart också trots massor att göra innan foto...får se det som en utrensning inför flytt! Inte fel ju.
 
Mat intagen, bubbelpoolen besökt...så skönt och liksom uppmjukande för kroppen. Sitter nu i fåtöljen med en kopp te och kollar in Let's dance i väntan på taxidriving när min unge varit på catsreunion. Jag tippar på att hon e hyfsat nöjd efter kvällen! Också härligt!
 
Ha en god helg med början ikväll❤️
 
Joey
 

Kommentera här: