Gamla hundar.

 
 Det var en vacker promenad kring en av våra fina stadssjöar idag!
Lite sol som blinkade vackert till mig, med lite hopp om framtid och vår, värme, gröna buskar, sopade gator och stund i solsken...!
Oj vad jag längtar efter svensk vår!!!
Det är verkligen det vackraste jag vet!
 
Om någon såg mig gå idag så kanske ni undrade vad jag höll på med?
Jag försöker öva mig på att gå.
Inte hoppa mer uppåt än framåt utan gå framåt, glida mer liksom...nåja, nu ska vi inte överdriva, men jag försöker gå genom höftsväng för att skona mitt bäcken.
Och det ser nog lite halvkul ut.
Eller sjukt?
Känns som att jag kommer i otakt och får svänga åt andra hållet när det hakar upp sig...
Nåja.
Kanske går det lära gamla hundar sitta...?
 
Kram Joey ❤️
 

Kommentarer:

1 Eva:

skriven

Jag säger bara Muskeltören. Googla!!

Kommentera här: