Stadsrunda o sminkutmaning.

 
Den här smörgåstårtan kan jag varmt rekommendera! Italiensk variant från hennings konditori, som det bjöds av på jobbet idag. Otroligt god och väldigt vacker!
 
Det blev snabbt måndag efter helgen, den gick ju så fort, men dagen idag har också haft speed.
Handlett en smula, fixat så massa knasiga datorer blivit mindre knasiga, planerat för operationer där studenterna ska få va med, svarat på mail...m.m.
 
Varit på årligt besök på lungmottagningen och fick väl godkänt utifrån mina förutsättningar samt ordination på dubblerad inhalationsdos pga lite förkylningslunga. Blir så härligt darrig då så det gäller att sminka mig FÖRE medicinering om jag inte vill se ut som en clown!! Lovar att det är spännande att lägga kajal på fyra doser symbicort:-)
 
Traditionsenlig stadsrunda med min lille pappa idag också, och givetvis en fika. Så mysigt att gå och köpa present t min ömma moder ihop, fika och prata!! Fick ett par fina tröjor också i julklapp fastän de är i min ägo redan nu. Tjoho!
 
En ny serie på Netflix började sambon o jag kika på: Marco Polo. Verkar lovande!
 
Nu önskar jag er en god natt.
Det tänkte jag försöka ha.
 
Joey

Kommentera här: