En bra insikt.

 
 
 
Terapikväll med pusslande igår.
Äldsta bonusdottern o hennes polare blev sittande och pusslade också...social tilldragelse således även om pusslet i sig var väl svårt för en nybörjare som jag! 
 
Grannmys med reseplanering, ost o kex...
helt ok! En liten tripp i september för att ladda D-vitamin och sköna vyer i skallen är ju oerhört gott att få göra❤️.  Tacksam för det!
 
Dagen idag är en sisådärdag.
Hormoner som spökar och gör sig påminda att så jäkla bra är det inte....typ. Har tagit till hjälp och vet att imorgon är en annan dag, och dit är det överkomligt många timmar. Det går över. 
 
Laddat med en promenad i fantastiskt vinterväder och Rigmor Gustafsson i öronen.
Nu slapp i sängen med bok och kanske ett avsnitt av Mad Men.
Hockey i eftermiddag, sen orkar jag inte mer denna dag. Vi har våra ups and Downs, lite till mans, tror jag. Jag har börjat lyssna på min kropp då. Ta in och lyssna in vad jag då behöver.
Tillåter mig att stänga om mig lite då, för att vårda mig en stund och med vetskapen att det går över. En bra insikt.
 
Ta hand om er❤️
Det ska jag göra!
 
kramar
Joey

Kommentera här: