Kul att städa...?

 
Älskar att ha det rent, nystädat och iordningplockat. Då mår jag som bäst, särskilt eftersom jag aldrig har strumpor inomhus utan alltid tar av dessa värmande men ack så osköna plagg innanför dörren. Lägger de i skorna tills nästa gång jag ska gå ut. Så praktiskt så!
Bästa årstiden är ju typ mars till oktober när man sällan behöver ha dessa otäcka tingestar på sina luftsökande små fossingar!
 
Smutsiga golv är alltså mer oskönt för nakna fötter, så klart!
Finns det nåt äckligare än smulor eller grus (just nu också en förbannad massa Björkfnas som tränger sig in överallt)? Huuuuu!
 
Det kan ju tyckas att jag tycker det verkar KUL att städa. 
Det är fel.
Jag tycker bara väldigt mycket om när det är rent - och det är skillnad och har egentligen inget samband. Bara det enkla faktum att det måste städas för att fötterna ska bli glada:-)
 
Så.
Just nu njuter jag!
 
Joey ❤️

Kommentera här: