Ett varv till.

 
Mitt lilla huvud efter organisering, tänkbara formuleringar och omredigering är nu lätt trött. Tack och lov är vi två om detta! Nu jävlar ska detta bli klart snaaaaart!
En del pill på mitt egentliga jobb några h också i eftermiddag, lite samtal och beställningar av behörigheter till nyanställda...osv. Osv.....
 
Har myskväll med dottern, vilket innebär sushi....prövade bentolåda idag, så fantastiskt gott!!!! Bättre än att vara vid demonstrerande galenpannor med åsikter så gud kan gråta....egentligen hade det bästa varit att hela stan hade stannat hemma. Inne. För att på så sätt visa sin åsikt, tänker jag. I alla fall hoppas jag det gick lugnt till, att människor ändå hade någon slags respekt för människan men inte åsikten. Våld är aldrig någon lösning, inte om du frågar nig. Våld föder våld. Diskussion, däremot, det är nåt annat. 
 
Det är kreativt, det kan ge en chans att få någon att tänka till möjligen. Lyfta sina grå och tänka om. Ta ett varv till o fundera.
 
Åtminstone är det min förhoppning
 
❤️

Kommentera här: