Underbart!

 
 
Det var lite svårt för denna medelålders dam att stiga ur sängen i dag efter väldigt trevlig spontanmiddag med fina vänner igår/inatt.
Men frukost och träningskläder och långpromenad och sedermera också en cykeltur (jo, ni läste rätt) fick kropp och knopp att vakna.
Och vädret!!!!
Underbara, ljuvliga, fantastiska väder som alla mina celler blir sprittande lyckliga av:-)
 
Jag har lagat mat och tvättat men annars bara njutit!!!!
Mina bonussöners ömma moder kom hit för att överlämna pajform, och kom lagom till pestopasta med lax och ännu ett kärt besök sv gammal kollega.
Suttit i solen med sköna samtal helt enkelt.
Hela dagen!
Det är det skönaste jag vet...!!
 
Grillat ikväll, spelat lite badminton, haft go vän till min äkta unge här...också mysigt!
Jag har verkligen en semesterfeeling i mig, och gillar när söta vänner kommer och går för en prat- och matstund. Så lyxigt!
 
Nu är det dags att hälla i klor i nybytt pool- alltså bytt på vatten.
Fräscht och sommarfint, helt enkelt.
Liksom natur och trädgård i stort just nu.
 
Tjoho!!!!!
 
kram Joey 

Kommentera här: