Efter bra dag.

 
 
Efter en bra arbetsdag tog jag en dammsugardans och dusch medan bonusdottern o pärlan bytte däck på min plåtpärla, så himla bra!
 
Vi tog en lyxmåndag och gick ut och käkade god (och mäktig) planka...inte dumt alls!
Imorgon ska jag kanske inte äta både kroppkakor, planka och däremellan bärpaj (som jag tog med som försoningsgåva efter försovning med fem minuter för ett tag sen:-))....
salladsblad imorgon kanske...? Och vatten?
 
Imorgon är det HLR som gäller, alltid bra att repetera och diskutera!
 
Först ska jag ligga här på rygg, med min mätta mage uppåt, och inta en bättre sömnnatt än den som var.
Många tankar snurrade då, på olika saker.
Ibland är det svårt att hitta "off".
Ibland önskar man att tankar i sig kunde förändra saker. Vore piffigt...!
Nu tror jag mest att sömn skulle göra morgondagen så mycket bättre, så det satsar jag på:-)!
 
god natt!
❤️
Joey

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Jo men det är väl tankarna som leder till nya tankar som leder till förändring! Eller?
Elisabeth

2 Joey:

skriven

Jo, sant men ibland snurrar de vid mindre väl valda tillfällen bara:-)!

Kommentera här: