Från stress till mys o chill

 
 
Nu sätter jag mig ner som först efter denna dag.
Det är fredag, och veckan har faktiskt varit mer än lovligt galen...!
Ska uppdatera er snart om vad som händer i sjukvården och på mitt jobb, snart....
 
Min goa unge och jag hade bestämt att vi skulle gå o shoppa upp henne lite i eftermiddag, så jag flexade ut en stund tidigare, hämtade henne och gick butikerna runt. Vi är tydligen ganska lika på fronten effektiv shopping: gå in i butiken, kolla runt, gå ett varv....ser man nåt så grabbar man tag i det, bestämmer sig där och då om man vill ha eller inte, annars stövlar man ut igen. Skönt!
Det blev lite inhandlat i alla fall, och fika på god räkmacka o kaffe blev det oxå:-)
Var stressad först vilket min vakna unge påpekade i butik nr 1....jag log, men stelt och nästan argt tackade jag när jag väl fick betala...
Haha....nåja. 
Det var bra att hon väckte mig.
Resten av shoppingen gick så bra så:-)
En go eftermiddag!
 
Väl hemma körde jag en städning. 
Skönt oxå, att jag bestämde mig för att göra det ikväll istället för imorgon...
då kan jag nämligen roa mig med långpromenad och läsning och kanske en kaffe med goa vänner.
 
Sitter nu med ett glas rödtjut.
Med eld i Kronspisen, och fötterna på fotpallen.
Shit vad skönt!
 
Kram och skön fredag ❤
Johanna

Kommentera här: