Detox....?

 
 
Härliga dagar i just Sorrento är slut.
Det är svårt att tro att jag kommer få se något vackrare senare i livet för det här är verkligen fantastiskt!
Liksom Storslaget och idylliskt, pittoreskt på samma gång.
 
Vi har levt gott i några dagar, men oxå promenerat över tiotusen steg per dag...vilket är tur!! Dock blir det lite återgång till annan ordning nu...!
Får väl köra någon slags detox:-)
Har lyckats, faktiskt ofrivilligt dock, att sluta vara koffeinist.
När jag var hemma utan lungor så försvann smaken och suget för kaffe. Bara sådär.
Jag som alltid velat ha kaffe direkt efter dusch på morgonen, med påfyllning flera gånger under förmiddagen. 
Nu sätter jag inte ens på kaffe på morgonen, och tar sen en halv mugg till fika på jobbet runt 9.
Oftast nöjer jag mig med det.
Utan huvudvärk eller annan, av den orsaken, stingslighet. Konstigt!
Vore ju kanon om jag fick smak för bara broccoli några dagar nu då...:-)
Eller kanske det räcker att äta bara en rätt per måltid...? Kan ligga nåt i det!
 
Bilden överst är från i morse med utsikten från hotellrummet. Den ska jag bära med mig.
Särskilt mulna dagar.
 
Kram Joey 
 

Kommentera här: