Ska det va så...?

 
En slö morgon med bubbelbad och rejäl frukost blev bra grund för dagens motion: vedhämtning, slänga på skottkärror, gå måååååånga rundor och floa densamma. Nu har vi ved länge!
Och lite träningsvärk imorgon förmodligen:-)
Belönade oss med lite äppelpaj och vaniljsås idag oxå!
 
Vi var ute o åt gott med trevligt sällskap igår på Izakaya Moshi. Kan jag varmt rekommendera då man fick välja lite smårätter som var ljuvligt goda!
Bra service och gott rödtjut hade de oxå minsann!
 
Helgen har gått så galet fort, som alltid. Det är synd det!
Hade gärna haft någon dag till...
Imorgon är det back in buisness igen, bland studenter på dagen och eftermiddagen På annat håll för intervju till vår uppsats.
 
Så en vecka med verkligt full rulle igen.
Och mer och mer funderar jag...är det så här det ska vara framöver?
Rusande veckor med stort sjå att rodda vardagspusslet, jobb, hämtning och lämning, mat, handling, tvätt, städ...och att framåt halv 10 ramla i säng för att jag är helt slut...
Hm...
Trevligheter ska oxå hinnas med för att ladda batteriet lite.
Torsdag ska jag träffa mina kolleger och en kär kollega som gått i pension - ser jag fram emot!
Och fredag är det konsert med Helen Sjöholm som gäller! DET ser jag galet mycket fram emot!
Jag tror att jag verkligen kommer att bli omhuldad av sköna toner och goa känslor...!
 
Har beslutat mig att va lat ikväll.hämtmat får det bli:-)
 
Joey 

Kommentera här: