Bra läsning, skön fika.

 
Har verkligen läst en jordnära, klok och oflummig bok idag, angående ett ämne som ofta ses och förstås som högtravande och just flummigt.
Författarna tar ner vårdvetenskapen till det den är tänkt att vara Känns det som. En vetenskap med patienten i fokus.
Jag ska göra nåt av läsningen för att dela med mig, börjat fundera:-)
 
Efter jobb idag tog jag en långfika med god vän. Herregud vad tiden gick fort! Kunde suttit mycket längre men det får bli en annan dag snart!
 
Imorgon är det fredag!
Såååå skönt!
Och på lördag är det sovmorgon :-)
Det är lyx. Och gott.
Först en Catsföreställning till imorgon, Tjoho!
 
Kram Joey ❤
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Vilken bok? Blir nyfiken! Elisabeth

2 Johanna:

skriven

Akut vård ur ett patientperspektiv . Väldigt bra tycker jag!

3 Anonym:

skriven

Måste jag komma ihåg att läsa!

Kommentera här: