Ropa inte hej förrän....

 
 
Jag skulle visst inte varit så nöjd..."ropa inte hej förrän...", ja, ni vet...?
Tyckte igår att det kändes som det sista stöket med allergin var över.
Så var inte fallet efter en riktig seglungenatt!
Kanske var DET sista rycket?!
Jag hoppas det. 
Är uppe och äten och duschad men har en liten jävel sittandes på mitt bröst.
Men det är bättre, och blir nog bättre efter lite Chill o läsning och Marie Fredriksson I stereon.
 
Gamla minnen väcks till liv.
"Flykten" från bibelbältet med henne i högtalarna, bröllop.
Goda känslor av ny tid, ett pussel som skulle läggas från grunden.
"Det här ska bli den bästa dan i mitt liv" ❤.
 
Jag tar en kopp kaffe. 
Lyssnar på musiken.
Läser en bok.
Och drar en inhalation till:-)
 
Det är fredag.
Önskar er em god sådan.
 
Kram Joey

Kommentera här: