Födelsedag o fågelskit.

 
Idag andas jag utan större svårigheter....sååå tacksam för det!
Njutningen av allt som händer går så mycket bättre då.
Vår trädgård är som vackrast nu, och erbjuder mycket vila och skönstunder.
Flisan ligger i kojan och pratar för sig själv.
Kanske med björken...?
Och käkar lördagsgodis, ganska nöjd med livet tycks det.
 
Vi har firat min goe far som idag fyllde år.
I oktober kommer vi att gå på Helen Sjöholm-konsert ihop, vi fyra vuxna.
Ska bli riktigt najs:-)
Hon är verkligen en sångerska värd respekt, ska bli häftigt att få uppleva henne In Real Life.
Har ätit fantastiskt god mat och god, frusen Dajmtårta....! Mums!
Tack för alternativet att fylla år.
Glad i hjärtat för det!!!
 
Sitter ute lite efter akutfönsterputsning...
Fräcka jäkla Pippi som liksom skitit på snedden över HELA rutan!
Har ett fönster i glasrummet som e lika osnyggt oxå....kanske tar jag itu med det imorgon.
Trots att jag i mitt nästa liv säkert inte kommer att livnära mig som fönsterputsare...!
 
God lördag!
 
Kram Johanna 
 
 

Kommentera här: