Böcker o vår.

 
 
 
Så vackert det är ute!!!!
Värsta tokchocken pga all blomning har gett med sig lite oxå, så njutningen blir onekligen större.
 
Efter goda frullen (standard) har jag idag haft fullrulle med yrkeshandledning. Patientfall, dokumentationsgranskning, vetenskaplig artikel....mycket klokfunderingar och lärdomar. Har oxå skrivit lathund till nya beställningssystemet för läkemedel, skrivit protokoll från ssk-mötet mm.....
En bra dag, och dessutom gick jag hem 45 min tidigare vilket inte alls var fy skam:-)!
 
Gick en snabbrunda till Bokia med målet: handla böcker för presentkort jag fick på födelsedagen. Det är verkligen en ypperligt underbar present när det gäller mig. Tjoho!
Har ytterligare presentkort på Akademibokhandeln....mmmmmmysigt!
Shit vad böcker det blir!!!!
 
Efter matinköp och lite sopa-golv-för-att-överleva-dagen-ryck så sitter jag i den ljuvliga solen i väntan på kaffebesök.
Så himla bra!!
 
puss på er!
❤❤❤

Kommentera här: