Bedömningar, tonfisktacos o Pride

 
 
 
Efter jobb och halvtidsbedömningar med alla 6 studenter körde jag hem, i med Sofia Karlsson Li öronen och ut på kraftgång (ni vet...powerwalk:-))...
Och jag kände dofter från alla blommor och buskar, gräsklippning och allt.
Och näsan rann men OJ vad härligt det är!!!!!
 Vår eller försommar är ju liksom magisk med allt som händer :-)
 
Tacosbröd med tonfisk, majs, svarta bönor,
grekisk yoghurt och ost samt chili fick det bli till kvällsmat. In i ugn typ 8 min - klart! Och gott!
Frida trött som ett spån efter upplevelsedag m skolan. Bussresa till Norrköping och något slags experimenthus, mys och bus.
 
Själv e jag oxå rätt urblåst.
En dag med samtal och bedömningar gör mig alltid trött. Gäller att försöka få fram budskapet på ett bra sätt. Att hjälpa och pusha men oxå vara tydlig....
Hoppas jag lyckades med det!
 
En stund i soffan får det bli men tidigt i säng är målet!
Imorgon är det FREDAG!!!
Så gött! 
Ska se pride-paraden genom stan imorgon för att ge stöd åt bl a min älskelse och alla andra och sen avnjuta musik i jazztoner o Sofia Karlsson.
Ser jag fram emot.
 
Och på lördag morgon ska jag sooooooova!
Gud, så skönt❤!
 
Kram och God afton.

Kommentera här: