En go-onsdag.

Som vanligt upp halv 6.
Dusch, blodhundstillrättaläggning.
Kaffe och fil med hallon och god ekologisk müsli.
Smp.
En handskriven liten hälsning till min man.
Tandborstning.
Krama äkta dottern, en skön och välbehövlig morgonritual❤.

Iväg med min lilla plåtpärla.
Med lone bellow i stereon just nu, ny musik av brodern inköpt:-)

Omklädning till landstingskostym.
Väska i skåp.
Idag en morgonkaffe till, lite småprat och studentplanering.
Innan liksom jobbet drar igång.
Jag trivs där.
Med mitt jobb, med mina kolleger.
Med studenterna och alla olika sysslor.

Och jag trivs efter jobbet, med att idag träffa bonussonen Dante för en fika och mycket prat.
Så väldigt varmt i hjärtat blir det av att få ha denna kille i mitt liv!

En bra dag.
Med fåtöljstund innan danshämt av Fridis.
Flisan och pärlan spelar Uno.
Tv på.
Bok fram.
Det är kväll :-)

Kram Joey

Kommentera här: