Kort o gott glad.

 
Älskade promenad längs med två fina sjöar där vi bor. Det är energigivande och vackert. Också lugnande för själen!
Glittrande solrosor var dagens låtlista i öronen, med allt blandat tror jag. Håkan Hellström, Village people, Gyllene tider...en go lista!
 
Efter städ och tvätt, stekt torsk m äggsås så fick vi ett gäng goa vänner som hjälpte oss (Pärlan) att få ner båten i sjön. En go eftermiddag som blev en go kväll m bonussöner, bonussvärdotter och killarnas moder.
Mätt som en plätt efter grillat och gott!
 
Skönt att få en solig dag när jag nu sitter slängd i soffan och hör hällregnet utanför.
Är nöjd efter en go vecka!
Glad efter alla sköningar jag fått se i veckan, alla skratt.
Glad att min kära pappa varit på sin efterlängtade årliga mc-semester och sen var med på studenten.
Glad att ha hamnat på fin bild m honom oxå- det värmer i hjärtat.
Bilden på mina kära paranteser glädjer oxå.
 
Kort o gott: jag är glad över rätt mycket.
Livet är rätt bra!
Och om 1 vecka har jag semester!
Tjoho!!!
 
 

Kommentera här: