Elefanthud efterlyses!

 
 
 
 
 
 
Efter en heldag på stan ligger vi nu här och tar igen oss. 
Mina förskräckligt klena skoskavande fötter tar igen sig och så även min hjärna. (Hur kan man va så klen och få skoskav i två månader vid nya skor?! Blir galen och efterlyser elefanthud NU tack!!!!!)
 
Jag är nog inte särskilt kvinnlig i mitt shoppingbeteende, tror jag.
Jag går in i en affär, scannar av snabbt och bestämmer mig för "om" eller "om inte".
Vilket innebär att jag så stannar kvar eller går ut.
Idag blev det mer koll och scanning då Frida behövde shoppas upp, på tröjor och leggings.
Och lyckades således med en hel del:-)
Till mig blev det två par jeans och ett läppglans, riktigt nöjd!
 
Avslutade detta med en lååååång stund på Per sounds, en förbaskat bra skivaffär med typ ALL musik, där min bror shoppade upp Frida med "måste-musik" och så lyckades hon själv hitta lite Hellström:-)
 
Medan vi roar oss i den kungliga huvudstaden tar fina svärfar hand om huset. Jag tror att jag har den snällaste svärfar en quinna kan ha!
Så otroligt hjälpsam och mån om alla. 
Så....här är han, när vi förra veckan satt i Solen och njöt.
 
Jag upprepar det igen: denna semestern var sååååå välbehövlig! Gode Gud vad skönt, mysigt, roligt, härligt på alla sätt och vis!
Jag njuter, vill utnyttja tiden och suga in varenda ögonblick i mina sinnen❤.
 
Puss o kram
Joey
 

Kommentera här: