Tillåtelse att bara va.

 
 
Långmorgon efter kortnatt typ.
Haft någon bacill som hållit mig vaken en del, och har således gått på lite halvfart därför.
 
Tvättar, och tvättar...plockat av röda vinbären, gjort smoothies av demsamma. Sitter nu i glasrummet och bloggar.
Med sikte på att läsa lite i ny bok då den gamla avslutades i natt.
 
Tänker att detta är en sån där mellandag, som inte är jättekul men inte heller ond eller superdålig. Den mest bara ÄR.
Är trött och inte jättetaggad på nåt men är inte deppig, har bara en mitt-emellan-dag.
Där jag gör saker jag tänkt mig, men oxå ställer in sånt jag tänkt men inte orkar. Jag försöker bara va i den här dagen.
Utan större analys, Mer ett konstaterande att det är en sån här dag idag.
 
Andra dagar flödar energin och lusten av att GÖRA. Då tar jag tillvara det.
 
Just idag tillåter jag mig det här.
 
Kram❤

Kommentarer:

1 Eva H:

skriven

Som min svärmor skulle ha sagt "Så förståndigt av dig!"

2 Johanna:

skriven

Ja, det var det nog faktiskt:-)

Kommentera här: