Melissa Horn, kräftpasta och Välkommen hem.

Promenad efter jobb med Melissa Horn o öronen, gjorde att andning och stressnivå sjönk betydligt.
Musik och rörelse is da Shit helt enkelt!

Tankeverksamhet på projektplan och APA-manual, scheman, journaltabell fick fara och flyga för en stund.

Väl hemma städade jag toaletten.
Ett sånt där infall av mani jag liksom får ibland, då saker ska ske....NU!
Men jag gör det ju själv, hade varit värre om jag kör med någon Annan för att få saker gjorda!
Tänker jag i alla fall....?

Kräftpasta med vitlök, bladspenat, parmesanost, grädde och broccoli svängde jag ihop efter det vilket var gott!
Energi gavs då till att öva dop-sången Välkommen hem:-), en söt liten sång!!

Sitter nu en stund med varm, överkelen, söt och trög kissekatt:-) medan dottern spelar och sjunger på övervåningen.
Heeeelt ok avslappningsrit så här på kvällskvisten!

God afton på er!

Kommentera här: