Blond...?!

Nidbilden av en blond, småpantad brud har jag personifierat idag...jisses!!
På universitetet, skulle jag sätta i USB-minnet....
Jaha, och var i h-e finns ikonen som gör att jag sen kan ta ut det utan att orsaka nåt knas...?
Ny version av Windows som inte jag bekantat mig med tidigare.
Nåja, vi fick lite hjälp.
Och vi fick oss ett skratt från studenterna av bekännelsen...:-)

Handlat fina Indiska-gardiner till min älskade unge i em, nöjd bidde hon.
Fick mig ett fete-träningspass av henne som belöning (straff?!) som gör att jag redan har ont i vaderna....!!!
Zeb Macahan kommer man nog tänka på när man ser min graciösa gång imorgon....!!
Ohlala!

Efter fiskmiddag med äggsås, sitter jag nu i favvo-fåtöljen med chokladthe och älskelsen bredvid.
Känns bra.

Uppladdning får ske i natt, inför morgondagen!
Nya tag!

Kramar Joey

Kommentera här: