Bjäbbig!

Enorm trötthet utan egentlig anledning idag.
Såååå seg, men har ändå haft full rulle och jobbat på utan uppehåll alldeles för länge dessutom...
Längtade hem, till termobyxor, kepa och varma pjuck för promenad!!!

Handlade på hemväg...
Väl hemma ser jag löste på golvet, smuts efter blöta skor...
Drog efter uppackning fram dammsugare och svabb....tjoff!
Sen på med feta kläder....UT!

Känner att jag varit...
Inte alltför rolig denna dag...utan
rätt tråkig och förmodligen en både trist kollega, vän, sambo, mor och styvmor...

Jag släcker, efter kräftsoppa och hämtning av glin, snart ner den här dagen.

Jag vill imorgon göra skäl för min bättre sida, inte för den bjäbbiga lilla chihuahuan...:-)!!

Puss och kram!!

Kommentarer:

1 Eva H:

skriven

...man kan inte vara solen i Karlstad varje dag!

Kommentera här: