Aldrig fel!

Haft bedömningar och examinationer med Termin6-studenterna idag, vilket gick riktigt bra:-)!!
Det är en sån häftig resa många gör på korta 5 praktikveckor.
Jag blir själv helt lycklig när det händer så mycket och de går framåt med rasande fart!! Tjoho!
Ja, jag har ett otroligt bra och roligt jobb!!!

Gick tidigare från jobb idag, efter många sena dagar, för att åka med paranteserna för att hämta min plåtpärla som fått ny kamrem och vattenpump i verkstaden... Lite fattigare men glad över en bil som nu är så fin och vill rulla många mil till!

Broccolisoppa med parmesanost bidde kvällsmat- riktigt god och dessutom veggo vilket tilltalar min kära dotter.

Promenad och samtal med bästaste Mannen efter det, så härlig avslutning på dagen.
Hör nu på ovanvåningen min unge som tränar till pumpig musik, precis som de flesta kvällar.
Vilken energi!

Nu en stilla stund framför brasan med katten Tusse i knät.

Det, mina vänner, är aldrig fel!

Kram Johanna ❤

Ps Missa inte insamlingskonserten 8 mars!! Ds

Kommentera här: