Syrefattigt.

Hemma för fjärde dagen...
Olikt mig, men känns rätt med tanke på återhämtning.
Igår och idag försöker jag hitta min andning och lite överblivet syre nånstans....!
Trött som ett ägg, men har ingen feber så hopp finns det!

Meditation, bär, frukt, multivitamin, stilla promenad, vila i sittläge eftersom liggande gör andningen trist, bra musik, läsning....och god Valentin-godis som vi fått av min ömma moder:-)
Japp! Det är min kur!
Carole King, 60-talsartist, som är riktigt bra!!!

Hoppas ni får en skön fredag!
Med goda lungor som fyller er med syre, livfull energi!
Njut av det!

Kram
❤ Joey

Kommentarer:

1 Eva H:

skriven

Hur trött är ett ägg? Vart tog gnu´n vägen?
Allvarligt talat; god bedring som vi säger här i Norge :)

2 Johanna:

skriven

Ett slafsigt stekt ägg tänker jag mig. Tycker det är mer talande än en gnu!
Och du....Tack!
Kram

Kommentera här: