Lite lust.

Sitter nöjd och trött i favoritfåtöljen med min blåhåriga unge framför mig, nyflätad.
Det har blivit en skön kvällstradition, det där med flätningen.

Har en kopp te bredvid mig och en rastlös katt i knät som försöker hitta bästa ställningen...
Flisan och Patrik ligger på golvet och bygger lego som två pillare:-)
Äldsta bonusdottern är hos kompis.

Det råder lugn här.
Efter intensiv och lärorik dag med handledning på vår första tanke om projektplan, nya tankar och funderingar samt uppgift till nästa möte.
Försök att pussla ihop tider med kollegan jag ska skriva med, och sen biblioteksträff hur artikelsöka....
Mycket nytt!
Bedömning och examination av student, sen Väderleksrep.

Lång dag, en bra dag!
Känner lite inspiration efter dagen, lite lust vilket är skönt!

Packad och klar inför helg med mitt blåhår i Sthlm!
Ska bli najs:-)!!

Puss på er!
Joey❤

Kommentera här: