Det finns hopp!

Sovit, återigen, många timmar.
Vaknar med piggare känsla i kroppen, (även om jag för de ovana säkert låter som nära döden i luftrören innan jag liksom kommit igång, tagit mediciner och gjort andningsgymnastik:-)).
Kroppen mer vaken, inte ond, ingen feber!

Dusch, lite fotvård och ömhet mot mig själv m nagelmålning...
Frukost m nässelte, kaffe, grapefrukt, kokt ägg, bär och fil.
Energi!!!

Tar så en promenad, inte alls i min vanliga takt (som är rätt kvick säger de...!) men DOCK. Är ute 45 min och andas ok!
Städar när jag ändå är igång sen....
NU TRÖTT.
Det finns hopp för mig i alla fall!!

Fåtölj, filt och den märkliga boken Femtio nyanser av honom och en lindt-chååååklad:-)

En märklig bok, yes.
Som en erotisk, kittlande men skrämmande och kontrollerande bok.
Måste nog läsas för att förstås...
Skum är den i alla fall, ovanlig jämfört med allt jag tidigare läst!

God eftermiddag och kväll till er!

Kram Joey

Kommentera här: