Stela stämband o dagens ritualer.

Så otroligt skönt att sova gott, utan avbrott för tantsvett eller inhalationer! Tack John blund!
 
Känner att kroppen är en smula mer på bettet, kändes som en liten vändning igår kväll, och jag hoppas att det är bestående!
Rösten är fortfarande belagd med dunkel whiskyheshet och några toner finns inte. 
De är verkligen HELT borta....:-(
Och jag blir trött i hela halsen när jag pratar lite.
känns som att stämbanden är helt stela...?!
Kanske dags för remiss för koll av mina stämband om det inte sker ett mirakel i natt?!
 
Idag är det söndag.
Dottern fick lite senare reptid, Vilket ju var gott. Hon är dock enormt taggad och lycklig över att få va med, att få ingå i en härlig ensemble och att få göra det hon älskar! Härligt!
 
Såg Små citroner gula igår- vilken underbar film!
Smått galen, pinsam, rolig, sorglig, glad och alldeles ljuvlig! Den värmde verkligen upp med sin passion runt maten och kärleken.
 
Dags för morgonritualer...
Fixa pestspastasallad till min unge bland annat (hon mobbar mig o undrar hur jag har tänkt att NÅGON ska orka äta allt jag skickar med:-))
En promenad med nåt gott i öronen ska det bli oxå...
Robert Plant o Alison Krauss kanske?
Behöver återhämta kraft av nyttig mat, lagom vila och oxå lagom påbörjan av motion i Iungornas takt.
 
Hoppas din söndag blir skön.
 
Kram Joey ❤

Kommentera här: