Tack!

 
Efter några omtumlande och hektiska, vieveltrums-skakande dagar så är jag rätt sliten.
Hade lång dag igår då termin 6:orma körde sina kliniska examinationer, var på jobbet halv 7 både igår och idag.
 
Det är väldigt skönt och lyxigt att få va ledig imorgon!
Jag ställer ingen klocka!!!
Om jag så bara sover till 8 är det ju långsovmorgon mot vanliga dagar.
 
Min käre pappa blev idag utskriven från sjukhuset och befinner sig nu på hotell.
I Berlin. Men ändå "hemma" och sitt egna jag med mamma. Kan förstå att det känns rätt bra!!
Tänkte på det när jag la mig hos min Kärlek igår.
Hur jag saknar honom när han inte är här, när jag inte har ett gyllene, lent och varmt bröst att ligga på.
 
Tänk att få ligga nära, ödmjuk i vad som hänt.
Ta in att livet....det är här och nu.
Vi får ingen repris.
Att därifrån ta in lusten till det liv vi har.
 
Jag ska krama min pappa hårt när jag ser honom.
Tack för det, stjärnor över Berlins och Smålands himlar❤
Tack för mer tid.
Tack för liv.
Tack alla för ert stöd!
 
Joey❤

Kommentera här: