Nostalgi, laddning och förberedelser.

 
 
I en gammal skön antikbutik med mindre angenäm unk-luft fann jag dessa enligt bilderna ovan.
Barndomsminnen!!!
Om jag inte minns fel hade vi dock röda hållare till våra runda, sköna muggar.
Brickan i gult hade vi också i rött, som fortfarande finns kvar i föräldrarnas hem:-)
Bringaren i orange/gult har man druckit mängder av saft ifrån, till mammas goda bullar....!!
Roligt att se.
Och att nästan känna smak och lukter i näsan från en barndom, i sommargräset i vår trädgård.
 
Vilken skön helg detta varit!
Vänner, god mat, jag menar verkligt god mat i samband med hockey också igår!! Oj, satt som en smäck så ryggläge var en nödvändighet!!
Tyvärr var hockeyn inte mycket att skryta med, men kul med föräldrar och svärfar, goda vänner som var med.
Efter det slängde mannen och jag oss i sängen och såg en bra film The sum of all fears.
Läskig, spännande och nära verkligheten så det gjorde det omöjligt att sova dock.
Tur jag har en bra bok, som i och för sig också är rätt beklämmande, stark, sorglig på samma gång...men som gav fokus på annat.
 
Städartagen idag, med jazz på hög nivå.
Snart dags för matinköp och förberedelser av mat till mannens födelsedag minsann♥
Var på stan och fixade i torsdags, gillar förberedelser och tankar kring fix och sånt.
Hoppas han blir nöjd, min fina Pärla.
 
Ha en skön söndag!
 
Kram
Joey

Kommentera här: