Höst men hjärtat har sommar.

 
 
Höstdagar som denna, och gårdagens gillar jag.
Med hög luft.
Sol.
Lagom varmt men ändå liksom friskt.
Manar till trädgårdshöstning, räfsning av stoooor trädgård med glädje att stora åkgräsklipparen gör det mesta jobbet och jag mest finlir.
Ändå motion, luft och glädjen att se att faktiskt trädgården är vacker.
Även nu.
 
Tanden är inte bra, men bättre.
Basseluskmedel och alvedon gör sitt.
Tandläkaren sitt på tisdag också, förmodar jag.....hu!
Men ja, BRA.
Ska ju va pigg och kry vettja!
 
Mår i själen ändå bra.
Denna veckan har överlag varit en bra vecka,
med sommar i hjärtat trots mycket jobb och lite tid för la famiglia.
Blir ju bättring snart, när semestern är här och vi ska vara illmycket tillsammans:-)
Ska bli så gott ♥
 
Helen Sjöholm har gjort mig sällskap i min eftermiddagsstädning.
Riktig, grundlig och sköööön städning där tiden finns, musiken hög och glädjen över att få det rent....
I love när det är rent.
Så är det bara.
En nörd.
Men nöjd nörd just nu.
 
Min älskelse är nog också nöjd, träffar pappsen som är nere från Gbg.
Lunch och promenad med honom, samlar kraft säkert även hon.
Som jag med räfsan, skakning av filtar och virvlande dans med dammsugare och svabb!!
 
Pussens
Johanna

Kommentera här: