Allt eller inget och lycklig stjärna.

Det är oversize på det mesta här.
Liksom allt eller inget!!

Showerna vi sett idag med delfiner och späckhuggare, katter, hundar, arapapegojor, råttor och sjölejon har varit fantastiska!
Det är inte bara djuren utan det är allt runtomkring.
Allt är så genomtänkt, så påkostat och helt otroligt!
En riktig helhetsupplevelse där bra musik förstärker.
Härligt!!

Bilderna är från skönheten & odjuret, Sea world idag och på bonusdottern och mig i sarasota igår - lagom fnissiga...
Eller gapskrattiga....:-)

Att få tiden.
Icke-måsten och icke-kraven....
Det är nog det allra skönaste och mest semestriga med semestern.
Sitta alla fem i soffan och chilla efter mycket upplevelser, pannkaksstekning och pingisspel....
Ovanligt.
Inget annat finns liksom som upptar fokus på samma sätt som hemma...
Det är en ynnest.

Och jag är priviligierad.
Jag vet det.
Och jag tackar min lyckliga stjärna...
Tack du stjärna som är högt lysande och vänlig i mitt liv.

Kramar
Johanna

Kommentera här: