Biltvätt och energiladdning.

Dottern fick mig att välja Blue Java, Zoegas ena kaffesort. Prövat fler, varit nöjd men inte fullt nöjd då det varit en liten beska som inte fallit mig helt på läppen.
Men den här!
Mycket god bönblandning som gör kaffet mustigt men runt i smaken utan beska - PERFETTO!!!

Efter långsov blev min bil riktigt fin i nyanlagd biltvätt på Statoil, dammsugen och lite avtorkad. Tror hon e nöjd nu:-)

Det är julskyltning idag.
Känns skumt att ha en vecka före advent.
Blir möjligen en runda t stan för att fika lite....!

Har laddat och vilat i helgen.
Ändå sitter förkylningen i fortfarande efter över tre veckor. Både på mig och min unge. Skumt.
Känner dock att helgen varit bra, bio, soffilm, promenader, brasa, musik....!

Tror att viss uppladdning inför ny vecka har gjorts.

Kram och god söndag!

Kommentera här: