Förvirrad...? Tja, en smula.

Tyckte väl att det var lite folk här...!
Nåja, sätter mig i solen och njuter.
Tackar cafeägaren att hon öppnade tidigare och lät mig köpa kaffe:-)
Tar av skorna och känner den ljumma morgonvinden mellan tårna...

Helt ok uppvaknande!
Trots min tokförvirring och nitiska inställning till tid...
Hellre 1h tidigt än 1h sent:-)!

Funderar på min utstrålning...
Examinationssamtal med studenterna som gör de nervösa.
Hur kan man få det mer avslappnat, och därmed kanske ännu bättre?
Lite spänning ska man ha, för att skärpa sinnena en smula men toknervös blir ingen bra av, eller förtjänt av.
Har ingen bra tanke, mer än att jag försöker säga innan att jag inte är farligare denna dag än någon tidigare...?!
Har ni?

Funderar också över plugg.
Som jag behöver ta tag i.
Har nog bestämt mig för att söka in till vt nästa år, för att åtminstone påbörja de förväntningarna som ställs när man e Huvudhandledare.
Är ju sugen på plugg emellanåt och lär väl inte bli mindre bekväm ju längre jag väntar...?

Små funderingar i morgontimman innan föreläsningarna drar igång.

Kram och God tisdag!

Kommentera här: