Grå dag blev ljust nördig.

Tusse har gett sig sig av på friarstråt trots avsaknad av vissa kroppsdelar för så värst mycket friande...
I två dar har vi letat och ropat tills hoppet idag kändes väldigt litet.
Men så!!
Efter lång letrunda stod han utanför dörren och sprang in som om inget hänt!!!
Skönt att kommunens i särklass mysigaste katt kommit hem igen:-)!!

Varit på sjukhuset oxå,
Hälsat på en av mina föräldrars nära vän, som jag känt hela livet.
Tungt att se förändringarna och livets ofrånkomliga nedåtgående trappa.
Ändå en glimt i ögonen, en humoristisk ådra och halvsarkastiska kommentarer, skönt att det mitt i allt ändå finns lite jävlar-anamma!!

Har burit lådor, inte packat (är färdig!!!!)...
Och sen sorterat alla våra CDskivor i bokstavsordning och fått stämpeln NÖRD i pannan.
Men tänk så mycket lättare det är att både hitta musik och kryddor om de är sorterade:-)?!

Kattspinn i knät, pizza i magen och några familjemedlemmar samlade.
Saknar min älskelse som inte kom hem som hon skulle:-(!
Imorgon blir det!
Puss min gummis ❤

Och Pöss på er nördar och ickenördar!

Joey

Kommentera här: