Goda idéer och slappning

Ja...lite Macahanlook har jag nog idag efter gympass igår och cykling idag...
Jag e väldigt van vid att gå.
Typ i rätt bra tempo.
På löpband? Noop.
Och cykla? Öh....?
Har inte varit min favoritsyssla - erkännes.

Men nu bor jag inte längre på gångavstånd från jobbet så cykeln får prövas.
Och jo- det var nästan skönt.
Benen är dock ovana och min förmåga att vilja komma fram fort resulterade i bad Hair day och svetto:-)
Men nyttigt?
Jo.
Jag kan nog vänja mig!!
Lungorna tyckte nog att iden var god.

Sitter nu i soffan efter lång arbetsdag.
Typ ganska skönt.
En del nya arbetsrutiner lades upp idag, som ska börja prövas imorgon.
Nytt och spännande för både personal och studenter:-)

Ingen nytta görs mer idag vill jag lova.
Slappning på hög nivå en stund efter matintag i trädgården.

Pöss
Joey

Kommentera här: