Billy Idol eller Kurt Olsson?!

Kallt konstaterar jag:
Någon filmstjärna kan jag aldrig bli!!
Inget svallande hår, inga långa ögonfransar...
Och framförallt ingen filmstjärnelook på morgonen!

Frågan är vem jag är mest lik?!
Kurt Olsson eller Billy Idol?
Med Lakansränder och påsar under ögonen som värsta blodhunden ?!
Som dessutom nuförtiden sitter kvar halva jäkla dagen?!
Typ brist på elasticitet.
Åldern, kanske ni är bekanta med fler än jag...?
Nåja.

Jag varnade Pärlan första dejten vi sov ihop.
Att han nog skulle föredra att slippa se mig på morgonen. Kanske skulle jag skrämma slag på honom.
Tänkte och sa jag.
På morgonen fnissade han med sin tokcharm och nynnade låten White wedding.
Billy Idol.

Men jag fick sova över igen:-)!
Han har ett stort hjärta den mannen, det har jag hävdat hela tiden!!

Det måste va äkta kärlek det!

Kram Johanna

Kommentera här: