Bildbevis och antirynkmin?!

Jag fotade mig idag på väg till jobbet.
Med lika snygg 1 dm sovrand på hö kind.
Konstigt att håret ändå kan samla sig som värsta tuppkammen när jag verkar ligga hårt på magen med kinden mot alla satans skrynklor!
Det där med mangel kanske skulle övervägas ändå?!

En bit in på förmiddagen slätade jag ut mig dock och svullnaden i ögon och näsa blev något bättre.
Försöker göra lite utslätsövningar oxå:-)
Glömde allergmedicinen igår kväll..!
Får jag inte just nu märker jag...
Det gör mig inte precis mer attraktiv.!

Effektiv schemaläggningsdag och en hel del samtal och egen reflektion.
Mycket kaffe har inmundigats.
Och konstaterande att 5 studentveckor säger som Kronspisen...svosch!!!

Pöss på pannan
Blodhunds-look-alike

Kommentarer:

1 Patrik:

skriven

Schnygg !!!

Kommentera här: