Syrefattigt.

Haft en tungviktare på mitt bröst inatt,och han har inte förstånd att kliva av nu heller!!!

Varit lite upp och ner, helt enkelt, men sovit på morgonen.
Hemma för andhämtning helt enkelt.
Vet inte om det är gräsväxning på gång eller vad som startade detta?!
Bara att chilla - det går över!

Gjort andningsmeditation nu.
Det där med djupa andetag in och ut är just nu som ett hån:-)!
Hur i hela världen skulle det gå till att andas lugnt och djupt när någon på 70 kg tynger ner hela bröstkorgen? Pröva vettja!
Ha samtidigt ett tunt sugrör i munnen och försök - det är spännande:-)!
Lite som att rycka på axlarna och säga "äh, varför inte"?

Flåsande så gott jag kunde utförde jag det mesta av en 12 minuters övning.
Tar ett pass till senare, tänker jag...
Varma röda toner i stereon, lugnt och skönt.
Diskmaskinens Burr.

En stunds sömn till får det bli.
Riktigt trött av syrebrist.
Så...
På återhörande en mer syrerik dag mina vänner!
Ta hand om er och njut av att ni kan andas!!!!

Kram❤
Joey

Kommentera här: