Skönt liv.



Gårdagskvällen firade vi med båttur i Helgahavet, solen sken och vädret visade sig från sin goda sida!
Grillen visade sig dock inte från sin bästa sida, men vi åt halvljummen korv - och ingen klagade.
Bara att ta båten, lägga till och käka kvällsmat var belöning nog.
Varm eller inte...?
Tja, underordnad betydelse.

Sovit som små grisar i natt, så otroligt skönt!
Nu städat undervåningen - bivit vettskrämd två ggr när min älsk kommit - helt inne i mitt och i mina sånger i huvudet...:-)
Jag vet, det låter inte friskt!
Men jag mår rätt bra, eller faktiskt oförskämt bra trots pollenallergi som slagit till igen...
Dags att trappa upp medicinerna någon vecka igen, I suppose.
Det är överlevnadsbart.

Ha en skön dag alla ni.
Var glada trots regn - det är en ny dag.
Det är lördag.
Regn ger rätt att slappa, läsa god bok, dricka en extra kopp kaffe och njuta dagen.

Pöss
Johanna







Kommentera här: