TTG-det är jag!

Jag har några laster och olater här i livet.
Fast om jag ser det som jag så är det mer njutningar.

Som kaffet om morgonen.
Smaken, det varma, och den sköna känslan att ha muggen i handen medan Smp läses..
Eller som chokladbiten som jag sakta låter smälta i munnen och fylla smaklökarna med sin fylliga, mörka, runda smak.
Som det glas rödtjut jag dricker.
Det är smaken, rund och go som också kittlar i munnen.
Eller som tuggummit efter maten....!

Jag är av sorten att jag alltid har tuggummi.
I väskan eller i fickan på jobbkläderna.
Några ggr per dag lägger jag in ett nytt, friskt, uppfräschande tuggummi i munnen.
Med fruktsmak!
Inte spear-eller pepparmint.
Det vill jag mer ha på min tandkräm som smak medan tuggummit ska smaka persika, hallon, apelsin eller melon....!
Muuuummmmms!

TTG.
Namnet jag fick idag, av äldsta bonusdottern.
Företeelsen är inte ny.
Flera studenter har påtalat att det kännetecknar mig....
Ingen har dock döpt företeelsen tidigare.

TTG.
TuggummiTuggandeGumma.

Såklart.
Det är jag det:-)

Kramiz på er!

Kommentarer:

1 mille:

skriven

Tuggummi är ett måste, håller med!!
Kram På det! Mille

Kommentera här: