Vimso nr 1.

Varit full rulle på universitetet med föreläsning och praktiskt moment gällande att sätta blod.

Väl där gjorde tekniken inte som vi ville, vi fyra huvudhandledare som skulle va i olika metodrum.
Lagom irriterande!
Löste sig dock med studenters och Itfolks hjälp....och god mat fick oss på bättre humör!
Goa, intresserade studenter bidrog oxå:-)

Åkte till kära mor och far för lite prat och kaffe.
Tyvärr fick jag inte skrivaren att funka som tänkt...teknik och jag är INTE vänner denna dag:-(!!!!
Samlar ihop till en annan dag.

För idag är det inte min dag.
Bad min kära "svärfar" att släppa in sotaren i fm och snäll som han är så ställer han upp. Dessutom med ett underbart humör och ett leende på läpparna! Han är fantastisk!

När jag nu kommer hem verkar det konstigt...läser lappen och inser att jag lurar hit honom en dag för tidigt!!!!
Tomtar på loftet eller vad...?!
Herregud, har alla hjärnceller gått och dött samtidigt. Allihop?!!
Förlåt!!!
Fullständigt förvirrad....

Blir ju onekligen spännande att se var jag stoppar disken ikväll, om jag kommer ihåg att hämta min dotter vid bion och om jag istället för tandborsten tar hårborsten med tandkräm på?
Allt verkar kunna hända i det här Vimsohuvudet!!

God kväll på er.

Kram

Kommentera här: