Tankar i mellanrummet.

Just i detta nu satte jag mig med en kopp kaffe och Lindt champagnechoklad.
Och Sufjan Stevens i High techutrustningen som jag äntligen lärt mig:-)!

Tänker i mellanrummet mellan sysslorna.

John Blund var i natt nådig efter en veckas fullständigt tokiga sömnmönstet.
Otroligt skönt!
Varit så påverkad av galen klåda, feta mediciner och en lätt äcklig astmahosta som inte gett ro någon gång.
Nu börjat det vända....:-)!

Gjorde bratwurst, stekt bacon och ägg till stora girls så de skulle stå sig ett tag bland pållarna på landet. Frida hängde på som förste fotograf!

Till min lya, plockade ut nästan allt i klädväg och har så organiserat här hemma.
Precis.
Här hemma❤.

Det är på väg mot nya tider, som ni förstår.
Från särbo. Iblandbo. Nu mestbo, men snart sambo...:-)
Och det känns väldigt lugnt och skönt och naturligast i världen.
Tänk att det kan få kännas så, i en snart 42 år gammal kvinna ❤.

Ibland är livet väldigt snällt ändå!

Puss och kram!
Johanna

Kommentarer:

1 mille:

skriven

Härligt Johanna, Lycka och Glädje!!

Puss&Kram

Kommentera här: