Det måste gå!!!

Vaknade i frånvaro av febervärkande kropp.
Min andning kunde låta snyggare medges.
Men dock.
Lite oförskämt att sitta på min bröstkorg är det väl ändå?!

Orkade fixa frulle till min älsk som repar hela dagen, tog mig sen en dusch med fot och nagelfix.
Kändes bättre, helt klart.

Åkte till min lägenhet för rensningsstart.
Rensade ut tre garderober, och åkte och lämnade megasäck med kläder till Emmaus.
Kändes varmt och kallt blandat och segt i lungsen.
Feber igen!!!
Vilken tur att jag hann göra lite nytta innan jag upptäckte det:-)

Imorgon är det studentdags, och vackert att jobba.
Alvedon och en satans preparering med inhalationer så ska det gå.
Det måste gå!!

Nu ligger jag ovanpå sängen, med Laleh och Sjöholm i stereon.
Marklunds sista kapitel ska få fånga mig en stund innan jag ska börja läsa "Slutstation Rättspsyk".
Den handlar om kvinnor som vårdats inom Rättspsyk på grund av allvarligt självskadebeteende, och allmänpsyk inte längre har nåt att erbjuda.

Jag är helt övertygad om att boken kommer att uppröra och beröra.
Förmodligen kommer det att återges i bloggen...!

En kram till Er.
Johanna

Kommentera här: