Julförberedelser och 40+:are....!

Sovmorgon till 9 är gudomligt!!!!
Gud, så skönt!
Samlar kraft och energi vill jag lova:-)

Varit på stan med min goa far idag, plumsat i snön och köpt det sista, tagit en fika och pratat...och jag fick en fin klänning i julklapp❤!!!
Skönt att ha såna små stunder ihop.

Städat och julpyntat har vi oxå gjort...
Och jag gillar verkligen det.
Tycker det blir urmysigt.
Lillhönan var lite intresserad medan tonåringarna var måttligt roade...
Haha, deras tid kommer kanske tillbaka när de får egna hem att fixa i.
Nu väntar jag otåligt på att belysningen i granen ska upp oxå så den får pyntas:-)

En lugn kväll. Mat, så mycket bättre, ett av tre barn i soffan.
Frida är på julbordsshow sista helgen...
Uppmuntrat henne vad hon ska svara om fler än han igår skulle få för sig att ta henne i häcken...
Vilka jävla typer det finns!
40+ och onykter kanske skulle kunna tafsa på en i sin egen ålder....???!!!
Blä!
Hon hade gett honom onda ögat i alla fall:-)!!

Ha en skön kväll!

Kramis Joey

Kommentera här: