En tisdag.

 
Trött i huvudet efter schemaläggning och försök att få ihop det bra, ovan vid administrativt arbete efter semester och 4 veckors sjuksköterskeri...!
Skönt att komma hem, träffa goa vännen Ulle och sitta och prata skit och inta lite paj med marsansås i solen.
Prata om livet nu, om semester och sommar, barnen...
Tack för en skön stund!
 
En promenad efter kvällsmat med lilla bonusdottern.
Det är alltid speciellt att motionera ihop med glin, tycker jag.
Blir så naturliga små samtal om ditten och datten, som svävar fritt som små lätta moln.
Gillar det.
Inget krystat, utan väldigt enkelt.
Som att laga mat i hop, när praktiska saker upptar händerna så flyter liksom samtalet av sig själv.
Bra att "tvinga" barnen till sånt ibland tror jag:-)
 
Fick vackra blommor idag, som ni ser.
Gladiolus.
Ståtliga och vackra.
 
Nu mina vänner, ska Pärlan och jag snart bänka oss framför avsnitt nr 2 av nostalgitrippen Dallas där de är lika galna som jag minns det som typ 10-åring när familjen samlades runt denna serie...
Ska ge det några avsnitt, bara för att det är lite kul.
 
Kram och god tisdag.
Det har jag!
 
Johanna
 

Kommentera här: