Bieber, läsglasögon och glädje.

 
Många sköna dagar, med underbara nära samtal med världens bästa dotter.
Det är nog det härligaste jag vet!
Att få vara nära, få dela hennes värld och tankar, höra hennes tankar om kompisar, skola, livet i stort och smått, om oss som föräldrar, om hur hon ibland anser att vi är för stränga, och hur hon uppskattar andra saker.
Hennes nyfikenhet hur man själv var som ung, hur modet var, var vi samlades och höll till...
Tack älskade unge för att just du blev min♥!!
Du är det bästa som hänt mig!
 
Fick en glad känsla i går morse, när jag såg ett tack i tidningen.
För vårt, Väderlek`s, arbete i Hand i hand. Och tack för vår skiva.
För min röst.
Fantastiskt gullig människa som gjort sig besväret att sända in detta i tidningen.
Kärlek!!!!
 
Funderar över vårens begivenheter, då vi ska se Bieber i Globen.
Frida och jag, två andra mammor och deras döttrar.
Tyckte att det kunde bli kul - absolut!
Kul att få, återigen, vara delaktig i deras värld.
Efter intervjun med Skavlan häromdagen är till och med mormor avundsjuk på att vi ska se honom live:-)
Fantastiskt ödmjuk kille, jordnära och klok.Ovanligt mogen för sina blott 18 bast.
Det ska bli riktigt kul att få uppleva detta, för talang det har han.
Och en show som kommer att rocka loss - det tror jag på!
Tjoho vad kul!
 
Nu, efter liten paus, åter dags att begrava sig i Vårdhandboken.
Så förbannat småstilat har allt blivit senaste tiden, så läsglasögon...
inte så jäkla kul, men oj vad bra att det finns!
TTG (Tuggummituggandetanten) har nu också läsglasögon.
Kan det bli bättre.....?
 
Stor kram på er onsdag!!!
Försök njuta de små sakerna.
De finns!!!!
 
Johanna
 

Kommentera här: